Marc And Lulu pe Etsy

Mi-am facut curaj sa scriu si aici despre pasiunea mea. Imi place sa cos, sa crosetez, sa desenez, iubesc handmade-ul (suna mai bine in engleza). In Noiembrie 2016 am deschis magazinul online pe Etsy (click aici sa vezi ce fac), se numeste “Marc and Lulu”. Inspirata de Marc am inceput cu micile carti senzoriale, apoi mici jucarii si decoratiuni pentru casa. Pe pagina de Facebook si Instagram postez des ceea ce lucrez si din culise.

Luna aceasta ofer reducere 10% la toate produsele. Pentru a benefecia de aceasta reducere, puteti folosi codul din imaginea de mai jos

23123_card_front_1501574223

Leave a Reply

